  • Data: 2004-10-26 17:15:42
    Temat: Zapytanie do US, zaskarżanie ustawy, itd.
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ potwierdzenia WDT spać mi nie dają, więc postanowiłem wysmarować
    zapytanie do Urzędu Skarbowego i zapytać czy wystarczającym potwierdzeniem
    jest przelew, tracking, itd.

    Mam parę pytań. Czy w jednym piśmie można na zawrzeć dowolną ilość pytań?
    (moje pismo ma już 8 stron :) ) Jaka jest opłata za pismo, a jaka za
    załączniki?

    I druga sprawa - załóżmy, że jestem przekonany, że przepis o potwierdzeniach
    WDT jest niezgodny z VI Dyrektywą. Czy mogę sam, jako szary obywatel to
    gdzieś zaskarżyć? Po prostu nie chcę czekać, aż kontrola walnie mi karę
    i podatek (i dopiero wtedy się procesować) i chciałbym zabrać się za to jak
    najwcześniej.

    P.