  • 1. Data: 2003-02-07 02:00:18
    Temat: Zapytanie do US w sprawie VAT
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Gdzies ostatnio przeczytałem, że można zwrócic się do U.S. z oficjalnym
    zapytaniem o stawkę VAT podając numer PKWiU towaru lub usługi. Numer ten dla
    danego wyrobu można uzyskac z GUS. Mam pytania:

    a) czy to prawda - jeśli tak, to jaka jest podstawa prawna?

    b) czy odpowiedź GUS-u i US jest ostateczna i wiążąca, tj. czy po roku nie
    okaże się, że się pomylili i muszę zastosowac inną stawkę, skorygować
    wszystkie VAT-7 i np. zwrócić podatek razem z odsetkami?

    c) ile to kosztuje...

    Pozdrawiam,
    BaLab