  • 1. Data: 2002-12-04 14:32:53
    Temat: Zaplata zaleglej skladki ZUS za 99 jako koszty 2002
    Od: "Janusz" <janusz@_NOSPAM_.pl>

    Pomozcie prosze. prowadze jednoosobowa dzialalnosc i:
    a) mialem stara firme do 2000 r. :
    b) Mam nowa dzialnosc od 2001 r.

    Okazalo sie ze w 2002 musze zaplacic zaleglą skladke ub.zdrow. za 1999 i
    2000 rok.

    Nie bardzo wiem jak to wrzucic w koszty
    bo nowa firma otwarta w 2001 jest tez juz zawieszona.

    - czy moge w koszty mojego podatku dochodowego za 2002 ?
    - czy w koszty nowej firmy ( konieczne odwieszenie )

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2002-12-04 15:04:24
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" <janusz@_NOSPAM_.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bo nowa firma otwarta w 2001 jest tez juz zawieszona.
    >
    > - czy moge w koszty mojego podatku dochodowego za 2002 ?

    Tak bardzo IMO to stawiam na to ostanie, że można. Ub. zdrowotne jest
    ubezpieczeniem osobistym (stąd tez wiele banków umozliwia opacanie m.in tej
    składki z kont dla osób fizycznych-ludności).

    Sark

  • 3. Data: 2002-12-06 12:07:16
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Dec 2002, Sark wrote:

> [...]
    >+
    >+ Tak bardzo IMO to stawiam na to ostanie, że można. Ub. zdrowotne jest

    IMHO słusznie. Jeśli "firma jest zawieszona" to da się
    wepchnąć na koniec roku do PIT-3X bez bawienia się na siłę
    PIT-5 !

    Pozdrowienia, Gotfryd