  • 1. Data: 2011-02-24 17:06:01
    Temat: Zaokrąglenie VATu
    Od: Alex <r...@y...com>

    Na druku pocztowym miałem wpisane 266,77 zł podatku VAT należnego - i
    tyle też na poczcie zapłaciłem. Poszedłem następnie do US z deklaracją
    VAT, na której oczywiście wpisałem taką samą kwotę podatku VAT. W US
    powiedziano mi, że powinienem to zaokrąglić do 267 zł - tak też
    zrobiłem na deklaracji VAT. Problem w tym, że na poczcie już te
    266,77zł zapłaciłem. I teraz jak zapłacić tą różnice 33 groszy? :-)
    Być może powinienem zanieść na pocztę jeszcze raz nowy druk pocztowy z
    kwotą 33 grosze i tyle też dopłacić?

  • 2. Data: 2011-02-24 19:48:44
    Temat: Re: Zaokrąglenie VATu
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 24-02-2011 18:06, Alex pisze:
> [...]
    > 266,77zł zapłaciłem. I teraz jak zapłacić tą różnice 33 groszy? :-)
    > Być może powinienem zanieść na pocztę jeszcze raz nowy druk pocztowy z

    Mozesz tez w kasie USu.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-02-24 21:01:49
    Od: Alex <r...@y...com>

    On 24 Lut, 20:48, elephanto <e...@c...it.gmail.com> wrote:

    > Mozesz tez w kasie USu.
    >
    > --
    > Adam

    Gdy bede placil w kasie US, to mozna zrobic to na jakims specjalnym
    druku, czy wystarczy ustnie powiedziec,
    ze chcialem doplacic za VAT-9M (bo to jest akurat import uslug) i
    dadza mi w kasie jakies pokwitowanie ze zaplacilem?

  • 4. Data: 2011-02-24 21:26:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Alex wrote:

    > czy wystarczy ustnie powiedziec,
    > ze chcialem doplacic za VAT-9M (bo to jest akurat import uslug) i

    Z innego Twojego pytania wynika, że jesteś podatnikiem i rozliczasz
    jakoś VAT. Po co więc składałeś VAT-9M?

  • 5. Data: 2011-02-24 21:36:02
    Od: Alex <r...@y...com>

    On 24 Lut, 22:26, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > Z innego Twojego pytania wynika, e jeste podatnikiem i rozliczasz
    > jako VAT. Po co wi c  sk ada e VAT-9M?

    To dla firmy mojego Brata, ktory nie jest podatnikiem VAT :-)