  • Data: 2012-09-10 21:39:54
    Temat: Zakup używanego auta a VAT
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupuję na dniach 7 letni samochód od osoby prowadzącej DG (KPiR, VAT).
    Samochód jest osobowy, więc sprzedający odliczał tylko część VAT tj.
    6000, był w ewidencji ŚT i jest w 100% zamortyzowany.
    Sprzedający twierdzi, że wystawi mi fakturę VAT ze stawką 23% a wydaje
    mi się, że powinien być VAT zwolniony.
    Teraz pytanie:
    jaka powinna być stawka VAT? zwolniony czy 23%?
    Jacek
    PS
    przeczytałem par. 13 rozp. z 28 listopada 2008 i odnosniki do ustawy o
    VAT ale nic przez to mi się nie rozjaśniło, a wręcz przeciwnie