  • 1. Data: 2002-02-28 16:18:59
    Temat: Zakup na rachunek zwykły, a VATowiec.
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Czy rachunek zwykły otrzymany od firmy za towar wrzucam tylko w KPiR, czy w
    ewidencję VAT również? Pewnie nie i VATu odliczyć nie mogę, a później przy
    sprzedaży VAT nalzeżny muszę uwzględnić?
    I jak jest przy sprzedaży bezrachunkowej takiego towaru?

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

  • 2. Data: 2002-02-28 16:25:42
    Temat: Re: Zakup na rachunek zwykły, a VATowiec.
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl> wrote in message
    > Czy rachunek zwykły otrzymany od firmy za towar wrzucam tylko w KPiR, czy
    > ewidencję VAT również? Pewnie nie i VATu odliczyć nie mogę,

    A skad by sie wzial ?

    > a później przy
    > sprzedaży VAT nalzeżny muszę uwzględnić?

    oczywiscie.

    > I jak jest przy sprzedaży bezrachunkowej takiego towaru?

    Normalnie, jak przy rachunkowej.
    (jesli Pan sprzedaje)

    Boguslaw