  • Data: 2004-11-24 14:20:38
    Temat: Zakup i sprzedaz usług w UE
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dobrzy ludzie pomocy !!!
    Czytam ustawe vatowską i juz mam metlik w głowie.
    Nie mam NIP-u unijnego ale trafiła mnie się jednorazowa usługa dla
    kontrachenta z Austrii (wdrażanie systemu informatycznego zarządzania
    firmą).
    Pytanie jak powinienem wystawić fakturę? z jaka stawka vat?
    Aby wykonać tę usługę musiałem skorzystać z konsultacji w holenderskiej
    firmie i za ta usługe dostałem fakturkę ze stawka vat 0%, czy to jest ok? W
    takim układzie chyba powinienem sporządzić fakturę wewnętrzna i naliczyc
    vat, ale czy nie posiadająć nipu unijnego mogę go sobie odliczyć.
    Czy ktoś może mi rozjaśnic ten tmat?

    Pozdrawiam i z góry dziękuje
    Strebor