  • 1. Data: 2003-05-09 10:03:26
    Temat: Zakladanie DG
    Od: "SAINT" <s...@l...mm.pl>

    Witam

    Poszukuje osoby ktora moze pomoc zalozyc DG, chodzi mi o sprawy papierkowe,
    i o prowadzenie pozniejszej ksiegowosci. Po informacje zapraszam na
    priva -...@w...pl

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-09 10:13:17
    Temat: Re: Zakladanie DG
    Od: "SAINT" <s...@l...mm.pl>

    Poszukuje odpowiedniej osoby z Lodzi.

  • 3. Data: 2003-05-09 12:32:18
    Od: "Lutek34" <L...@N...pl>

    > Poszukuje odpowiedniej osoby z Lodzi.

    Podejdz do biura rachunkowego albo zatrudnij ksiegowa.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-05-11 21:38:22
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Podejdz do biura rachunkowego albo zatrudnij ksiegowa.

    Byle nie pierwsza z brzegu. Dobrych ksiegowych,
    tzn. godnych zaufania, kompetentnych, nie ma az tak wiele.
    To mniej wiecej tak jak z lekarzami.

    Pozdrawiam,

    latet