  • 1. Data: 2005-12-23 10:26:41
    Temat: ZUS - pytanie
    Od: "Dareck" <s...@w...pl>

    Witajcie

    W kwietniu zlozylem druk do zusu w ktorym zawieszalem dzialanosc (mialem
    wowczas ja likwidowac) i od wtedy nie placilem skladek. Nie zaprzestalem
    jednak dzialanosci i dalej ja prowadzilem - placilem podatek, wystawialem
    faktury i kupowalem towar, wszystko poza placeniem skladek w zusie.

    Czy najlepszym rozwiazaniem bedzie dla mnie teraz zlozenie druczku o
    wznowienie dzialanosci od dnia jej zawieszenia i oplacenie zaleglych skladek
    + odsetki ?