  • Data: 2007-07-15 12:55:58
    Temat: ZUS - opóźnione płatności a koszty leczenia
    Od: "g...@g...pl" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć, od ok pol roku ZUS opłacam z dwumiesięcznym pośliziem. Tzn że w tym
    miesiącu zapłaciłem dopiero za maj. Płace z opóźnieniem, ale na
    systematycznie. Jakoś nie mam kasy aby nadrobić te zaległości.

    Teraz planuję zabieg, który jest pokrywany z NFZ, ALE czy ja mam prawo (w
    zwiazku z opóźnieniem płatności) do korzystania z tego zabiegu?

    Pozdrawiam
    Grzesiek