  • 1. Data: 2002-05-07 05:22:35
    Temat: ZUS ZFA
    Od: "Orsi" <o...@g...pl>

    Witajcie!
    Mam klopot: chodzi o zgloszenie wspolnika sp. cywilnej do ZUSu, ale jako
    platnika, czyli na druku ZFA (tak, by sam za siebie placil skladki) - jak
    nalezy wypelnic pole "siedziba platnika"? Wpisac siedzibe spolki? czy moze
    jego miejsce zamieszkania?

    Pomozcie!
    Ula G.

  • 2. Data: 2002-05-07 14:09:04
    Temat: Re: ZUS ZFA
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    W spółkach cywilnych każdy ze wspólników ma odrębny wpis do ewidencji
    działalności gospodarczej i jest tam podana siedziba. Więc wpisz adres,
    który jest w tym wpisie, a pod spodem należy również podać adres
    zamieszkania.
    Pozdrawiam. Hania.
    Użytkownik Orsi <o...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

  • 3. Data: 2002-05-08 05:54:23
    Od: "Ula G." <o...@g...pl>

    Użytkownik "HANIA napisał w wiadomości
> [...]
    > działalności gospodarczej i jest tam podana siedziba. Więc wpisz adres,
    > który jest w tym wpisie, a pod spodem należy również podać adres

    a co jesli chodzi o ZFA z poczatku reformy? To ZFA ma byc sporzadzone na
    date 5.01.1999, wtedy jeszcze wspolnicy mieli jeden wpis dot. spolki
    cywilnej. Co w takim wypadku powinnam wpisac?

    dziekuje
    Ula G.

  • 4. Data: 2002-05-08 08:45:51
    Od: "voxxov" <v...@p...gazeta.pl>

    Z TEGO CO WIEM TO takich wpisów już nie ma :-))
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-05-08 09:37:20
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Wpisz siedzibę spółki.