  • 11. Data: 2006-02-07 12:25:57
    Temat: Re: ZUS DRA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Feb 2006, jureq wrote:

    > Jeśli ten drugi to z kolei jest tak, że ustawa zwalnia, ale system
    > komputerowy nie....

    ROTFL :)
    ROTFLuję nie z faktu, a z treści: wyszło że Sejm z oprogramowaniem
    nie wygra i już :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2006-02-07 12:58:44
    Od: "Agnieszka Gocan" <a...@w...pl>

    Użytkownik <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >Z wczoraj: Lodz, ZUS na Zamenhofa - pani mowi, ze "nie trzeba skladac, my
    > wiemy, jak sie zmieniaja stawki i podstawy". No ale na pismie mi tego nie
    > dala...
    >
    > --

    ZUS w Pruszkowie:
    "obowiązku nie ma, ale my bardzo prosimy o złożenie, bo zmieniła się stawka
    i lepiej złożyć.
    Jedna deklaracja papierowa w roku powinna być" Tak zostałam poinformowana
    przez
    telefon. Swoją drogą jest to mój ulubiony ZUS bo jeszcze nigdy nie
    otrzymałam tam złej
    informacji i panie są baaardzo miłe. (nie, nie mam tam rodziny. Nie, nie
    pracuję w tym zusie).

    Pozadrawiam,
    agagoc

  • 13. Data: 2006-02-09 13:23:57
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Agnieszka Gocan" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stawka i lepiej złożyć.
    > Jedna deklaracja papierowa w roku powinna być" Tak zostałam poinformowana

    Ja też w końcu - po przeczytaniu tu i ówdzie informacji, że ZUS-y nie chcą
    tego DRA - zadzwoniłam do swojego. Okazuje się, że u mnie chcą. Wprawdzie
    pani stwierdziła, że nie wynika to z ustawy o ub. ale z ich wewnętrznego
    rozporządzenia.
    Pozdr. Graszka.