  • 1. Data: 2005-01-09 12:15:28
    Temat: ZUS
    Od: "Michal" <s...@d...w-w.pl>

    Mam pytanie czy świadczenie urlopowe podlega ZUS.
    Jeśli jest jakaś grupa dyskusyjna dot. ZUS to proszę o podanie

    Dzięki Michał

  • 2. Data: 2005-01-09 12:28:15
    Temat: Re: ZUS
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Nie,świadczenie urlopowe nie podlega ZUS-owi.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-01-10 20:31:43
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Andrzej" <a...@p...pl> wrote in message
    > Nie,świadczenie urlopowe nie podlega ZUS-owi.

    mnie się wydaje że nie podlega pod społeczne, ale pod zdrowotne podlega.

    Magdi

  • 4. Data: 2005-01-10 21:01:53
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Andrzej <a...@p...pl>
    wystukał[a]:
    > Nie,świadczenie urlopowe nie podlega ZUS-owi.

    I tu jest nie taka prosta sprawa. Gdzieś niedawno było o tym w GP.
    I z tego co pamiętam to takie odpowiedzi były:
    - jeżeli firma ma mniej niż 20 osób /czyli nie musi tworzyć ZFŚS/ wtedy
    takie świadczenie nie podlega Zusowi.
    - inaczej jest jeżeli obowiązkowo tworzy ZFŚS - i tu problem, bo wg
    wyjaśnienia to podlega, gdyż zwolnieniniu/wyłączeniu podlegają
    świadczenia urlopowe wypłacane na podstawie ustawy ..../jakiejś tam -
    nie pamiętam - ale tej gdzie nie ma ZFŚS - do 20 osób/, a jeżeli firma
    wypłaca takie świadczenia nie z powodu tej ustawy to powinny podlegać
    one pod ZUS. ( konkretnie o które ustawy chodzi było w GP ew. Rz z
    tamtego miesiąca - jak trafię jeszcze raz na to do podrzucę coś więcej)

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #