  • Data: 2008-01-10 11:24:09
    Temat: ZAGINAL TOWAR
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Zaczne od tego, ze glupota ludzka nie zna granic.
    Wyslalem kureierem towar za, bagatela, 20 000, ale w roztargnieniu nie
    ubezpieczylem go. Bylo napisane do jakiej firmy i do jakiej osoby. Kurier
    oddal towar innej osobie w tej firmie. Osoba, ktora odebrala towar juz tam
    nie pracuje. Firma kurierska zwroci mi ok 100$ wg wagi. A ja wystawilem juz
    fakture, zaksiegowalem ja, odprowadzielm podatek. Firma, dla ktorej
    wysylalem towar nie podpisze mi kotekty,bo i dlaczego. Czy macie jakiegos
    pomysla co z tym zrobic?

    Adam