eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWystawiona faktura na DG i umowa o dzieło za to samo - co z tym zrobić › Wystawiona faktura na DG i umowa o dzieło za to samo - co z tym zrobić
  • Data: 2010-03-08 23:13:25
    Temat: Wystawiona faktura na DG i umowa o dzieło za to samo - co z tym zrobić
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Zaszło jakieś nieporozumienie...
    W 2009 wykonałem pewną pracę dla odległej firmy i wystawiłem w 2009 po
    tym fakturkę z DG, a skoro fakturkę to i podatek sobie naliczyłem w poszedł
    płaconych zaliczkach.

    Kwota nie była duża i nawet nie przyglądałem się szczegółowo czy na konto
    zapłata weszła i jaka.

    A teraz dostaję listem od tej firmy jako rozliczenie roczne PITa a w nim
    pozycja jakbym tą pracę
    wykonał na umowę o dzieło a nie na DG.

    Pomijając kto się w tym wszystkim pomylił - jak coś takiego można teraz
    wyprostować, czy to zostanie
    jako faktura na DG czy umowa o dzieło to przyjmijmy, że znaczenia nie ma ale
    aby mieć
    czyste księgi i coby dwa razy podatku za to samo nie płacić .