  • 1. Data: 2005-06-08 06:52:19
    Temat: Wystawienie zwyklego rachunku za internet ??
    Od: "Gregor" <b...@o...pl>

    Witam

    Zaczynam wlasna DG, tylko ze na poczatku nie bede wystawial FV tylko bede
    sie rozliczal na zasadach ogolnych +kpir. Bede sprzedawal ludziom internet i
    tu takie moje pytanie : czy jezeli ktos nie bedzie sobie zyczyl odliczenia
    to czy moge wystawiac takiej osobie zwykly rachunek jako potwierdzenie
    wplaty ? chyba ze jako zaplata za internet musi byc naliczony podatek VAT.

    Pozdrawiam

    Greg

  • 2. Data: 2005-06-08 10:06:50
    Temat: Re: Wystawienie zwyklego rachunku za internet ??
    Od: "Magdalena B77" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gregor" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to czy moge wystawiac takiej osobie zwykly rachunek jako potwierdzenie
    > wplaty ? chyba ze jako zaplata za internet musi byc naliczony podatek VAT.

    Albo jesteś VAT-owcem albo nie.
    Jeśli tak - to musisz do każdej sprzedaży doliczyć odpowiedni VAT.
    Jeśli się nie zarejestrowałeś na VAT - to wystawiasz tylko rachunki lub nic
    (ewidencjonując sprzedaz jako nieudokumentowaną)
    Pozdro

  • 3. Data: 2005-06-08 21:14:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jun 2005, Magdalena B77 wrote:

    >+ (ewidencjonując sprzedaz jako nieudokumentowaną)

    No uparli się ;)
    Na moje oko nieudokumentowana sprzedaż stanowi przestępstwo skarbowe,
    oczywiście w odróżnieniu od sprzedaży bezrachunkowej ;)
    Dobrze dedukuję ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)