  • Data: 2007-07-11 19:48:59
    Temat: Wypłata zaległości przez ZUS a próg podatkowy
    Od: " anty-zus" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    opisując sytuację w skrócie, po długich miesiącach bojów z ZUSem udało mi
    się uzyskać należne mi świadczenia emerytalne za ubiegłe lata. ZUS przelał
    mi pieniądze w ubiegłym miesiącu, a że suma nazbierała się spora, to od razu
    zalczęli mi naliczać podatek w drugim progu.Czy taka metodyka jest słuszna?
    Moim zdaniem nie, poniewaz sa to swiadczenia za zeszle lata i normalnie
    placiloby sie skladki w 1szym progu.
    Prosze o odpowiedzi!