  • 1. Data: 2003-08-28 17:53:44
    Temat: Wynajem mieszkania w koszty DG
    Od: "Grzegorz Wróbel" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Świadczę usługi dla swojego klienta poza miejscem zamieszkania (w miesiacu
    6-8 noclegów). O połowe taniej niż motel wychodzi wynajęcie byle jakiego
    mieszkania. Czy ktoś zna sposób albo jaichś precedens aby było możliwe
    zaliczenie tago w koszty? Byłem dzisiaj w US i moja argumentacja tylko
    przeszkadzała pani tam pracującej w spożywaniu posiłku. Uszłyszałem tylko: i
    tak się to pamu opłaca więc niech pan zapłaci z "kieszeni". Owszem może pan
    złożyc zapytanie ale...
    Będę wdzięczny za pomoc i ew. podpowiedź.

    Grzegorz Wróbel

  • 2. Data: 2003-08-29 00:09:15
    Temat: Re: Wynajem mieszkania w koszty DG
    Od: Pracodawca<i...@p...pl>

    Jak wynajem mieszkania to pewnie bez rachunku -> wiec nie ma kosztow,
    Chyba ze masz pracownika to sa nie zusowane koszty 20zl delegacja +150%*20
    noclek nie fakturowany + 20%*20 przejazdy lokalne -> czyli 54 zl kosztow za dobe

    jesli zas z rachunkiem to masz na rachunku wynajem lokalu czy cos takiego wiec
    sa i koszty - zawsze moze powiedziec ze zamiejscowe biuro czy chociazby hotel
    pracowniczy, zalezy co ci wpisza w fakture

    -> http://usenet.pomocprawna.info