  • Data: 2007-07-27 18:26:01
    Temat: Wynajem mieszkania i koszty
    Od: Michal <b...@w...life.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące kosztów wynajęcia mieszkania.

    Właściciel, od którego wynajmuję mieszkanie, z uiszczanej przeze mnie
    opłaty (powiedzmy 1000 zł) odprowadza czynsz dla spółdzielni
    mieszkaniowej (400 zł), zgodnie z zawartą między nami umową. Obie strony
    są osobami fizycznymi, żadna nie prowadzi działalności gospodarczej. Jak
    w tej sytuacji wygląda sprawa podatku dochodowego, który musi zapłacić
    właściciel? Czy podatek płaci od kwoty 1000 zł czy od 600 zł?
    Pytałem już Google'a, ale nie znalazłem odpowiedzi.

    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!
    Michał