  • 1. Data: 2004-07-26 14:47:48
    Temat: Wykaz dzialalnosci na karcie podatkowej.
    Od: "TD" <...@U...zwpc.net>

    Witam,

    Gdzie mozna znalezc wykaz jakiego typu dzialalnosc mozna prowadzic na karcie
    podatkowej?

    --
    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2004-07-29 17:54:18
    Temat: Re: Wykaz dzialalnosci na karcie podatkowej.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jul 2004, TD wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Gdzie mozna znalezc wykaz jakiego typu dzialalnosc mozna prowadzic na karcie
    >+ podatkowej?

    W ustawie o zryczałtowanym podatku dochodowym, a dokładniej zdaje się
    w załączniku do tegoż. U siebie mam ostatnią nowelizację nr 202 poz. 1958
    (Dziennika Ustaw oczywiście), może pomóc szukać.
    "Oficjalny" tekst ustawy leży na isip.sejm.gov.pl, acz polecam
    sprawdzenie jak ci się www.podatki.pl (trzeba się zarejestrować,
    ale darmowo !) podoba :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd