eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWprowadzenie starego oprogramowania do firmy › Wprowadzenie starego oprogramowania do firmy
  • Data: 2008-05-26 15:06:54
    Temat: Wprowadzenie starego oprogramowania do firmy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Mam otrzymane w 2006 roku (kiedy działałem jako freelancer - bez DG)
    oprogramowanie. Licencja ważna "bezterminowo", aczkolwiek prawo do
    aktualizacji do nowszych wersji - ważne było rok.

    Wspomnianą wersję otrzymałem gratis od producenta, przy okazji wykupywania
    innej usługi.

    Czy istnieją jakieś przeszkody, żebym mógł wykupić support/aktualizację
    już "z przeznaczeniem na DG" w polskiej firmie, otrzymać FVAT i normalnie
    to odliczyć (wartość oprogramowania poniżej 3500 netto)?

    W jaki sposób potraktować kolejne odnowienia subskrybcji? Zwiększanie
    wartości oprogramowania, czy tylko jako wykupienie usługi "aktualizacji"
    na kolejny rok?

    Rzecz dotyczy konkretnie:
    http://www.zend.com/en/products/studio/

    DG, KPiR + VAT, zasady ogólne

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1