  • 1. Data: 2006-04-03 08:06:46
    Temat: Wprowadzenie ŚT a amortyzacja
    Od: "Marcin Z" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam, mam pytanie, wprowadzam do EŚT Pocketa, który jest mi potrzebny do
    nawigacji, ponieważ moja praca polega na częstych wyjazdach.

    Wartość 1300zł

    Czy w tym samym miesiącu w którym wprowadzam komputerek do EŚT zaczynam go
    amortyzować, czy dopiero w następnym miesiącu??

    I jaki stopień (niewiem jak to sie określa dokładnie)amortyzacji przyjmuje,
    czy jest to ustalone przepisami, jeżeli tak, prosiłbym jakieś źródło,

    pozdrawiam i dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2006-04-03 08:16:19
    Temat: Re: Wprowadzenie ŚT a amortyzacja
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Marcin Z wrote:

> [...]
    >
    > I jaki stopień (niewiem jak to sie określa dokładnie)amortyzacji
    > przyjmuje, czy jest to ustalone przepisami, jeżeli tak, prosiłbym

    Możesz amortyzować jednorazowo.
    Możesz nie amortyzować, tylko wpisać w koszty tak jak np spinacze
    biurowe.

  • 3. Data: 2006-04-03 08:17:04
    Od: "W.R." <email_beztego@beztego_ratymirski.net>

    Marcin Z napisał(a):
> [...]
    >
    > I jaki stopień (niewiem jak to sie określa dokładnie)amortyzacji przyjmuje,
    > czy jest to ustalone przepisami, jeżeli tak, prosiłbym jakieś źródło,

    Ja bym odpisał 100% w miesiącu przyjęcia do użytkowania.

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski

  • 4. Data: 2006-04-03 08:57:14
    Od: "latet" <l...@x...pl>

    > Witam, mam pytanie, wprowadzam do EŚT Pocketa, który jest mi potrzebny do
    > nawigacji, ponieważ moja praca polega na częstych wyjazdach.
    > Wartość 1300zł

    Czy mozesz wyjasnic jakimi powodami kierujesz się
    wpisując do EŚT sprzęt, którego ze względu na niską wartość,
    wpisywać tam bynajmniej nie trzeba?

    Dzięki,

    latet