  • 1. Data: 2002-12-19 14:26:30
    Temat: Wpłata incydentalna do kasy mieszkaniowej
    Od: "Credi" <M...@c...pl>

    Jak jest w tym roku.? Czy można dokonać takiej wpłaty zmieniając
    uprzednio umowę aneksem? Słyszałem , iż niektóre urzędy skarbowe
    nie uznają wpłat incydentalnych i pozwalają odliczać tylko kwotę wynikającą
    systematycznego oszczędzania.

    Z góry dzięki za info

    Credi

    --
    Mariusz Kredens
    Conlac Chemia Partner sp. z o.o.

    Tel (+ 48) 42 / 682 53 41, 681 34 33
    Kom (Mobil) 0502 554 530
    www.conlac.pl

  • 2. Data: 2002-12-20 13:12:04
    Temat: Re: Wpłata incydentalna do kasy mieszkaniowej
    Od: "Rafal K" <y...@p...onet.pl>

    "Credi" <M...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > uprzednio umowę aneksem? Słyszałem , iż niektóre urzędy skarbowe
    > nie uznają wpłat incydentalnych i pozwalają odliczać tylko kwotę

    Nigdzie nie jest zdefiniowane pojecie 'systematycze oszczedzanie'.
    Systematyczny nie znaczy na pewno 'ciagle taki sam' ale regularny - ja
    regularnie wplacam co miesiac rate i na koniec roku tez, ale wieksza. Wiele
    ludzi tak robi.

    Rafal