  • 1. Data: 2006-08-15 13:56:36
    Temat: Wpis do ewidencji a wybór formy opodatkowania
    Od: "gordom" <g...@w...pl>

    Witam.
    Powiedzcie mi proszę czy to, co wpiszę we wniosku o zarejestrowanie
    działalności będzie decydować o tym, jaką formę opodatkowania muszę przyjąć?
    A może wykonanie już konkretnej usługi determinuje formę opodatkowania?
    Chodzi mi o to, że obok głównej działalności chciałbym we wniosku wpisać
    także inne kody PKD. Główną działalność, na której na razie się skupię,
    można opodatkować ryczałtem ewidencjonowanym. Pozostała działalność wyklucza
    już niestety ryczałt (ale jak już pisałem na razie nie będę się tym
    zajmował). Czy w związku z tym, jeśli nie będę na razie wystawiał rachunku
    na usługę niezgodną z ryczałtem (ale figurującą w moim wpisie do ewidencji)
    mogę korzystać z tej formy opodatkowania? Mam nadzieję, że w miarę jasno
    opisałem problem. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

    --
    gordom

  • 2. Data: 2006-08-15 14:27:39
    Temat: Re: Wpis do ewidencji a wybór formy opodatkowania
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-08-2006 o 15:56:36 gordom <g...@w...pl> napisał:

> [...]
    > mogę korzystać z tej formy opodatkowania? Mam nadzieję, że w miarę jasno
    > opisałem problem. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

    Było ostatnio, poszukaj