  • Data: 2005-05-20 08:01:36
    Temat: Wlasciciel nie chce mnie zameldowac - skladac NIP-3?
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zameldowanie na pobyt staly mam w miescie A i dotychczas podlegalem pod US
    A. Teraz wynajmuje mieszkanie w miescie B i planuje tu staly pobyt. Niestety
    wlasciciel mieszkania nie chce mnie tu zameldowac, nawet tymczasowo. Sam nie
    moge, bo juz wycofali taka mozliwosc. Takze mieszkam jedynie na podstawie
    umowy najmu lokalu. Czy wobec tego rejestrowac sie w US w miescie B, czy
    nadal zalatwiac wszystkie z sprawy z US A ???