  • Data: 2004-02-02 13:47:15
    Temat: Wezwanie z US do wyplenienia VAT-R
    Od: "Maly" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Od przeszlo 2 lat mam zawieszana dzialalnosc gospodarcza, ale wypelniam VAT7
    (zerowe wartosci). Od 19 stycznia wznowilem dzialalnosc (poinformowalem otym
    ZUS i US). Ale ostanio przyszlo do mnie wezanie z US do wypelnienia VAT-R.
    Zastanawiam sie czy przepisy mowia cos jak dlugo mozna wysylac zerowe
    deklaracje VAT-7? Skoro wlasnie wznowilem dzialalnosc to chyba nie musze sie
    wyrejstrowywac z VATu? Ma ktos jakies sugestie?
    Moze ktos podobna przesylke?:)

    Pozdrawiam!