  • 1. Data: 2004-03-02 10:57:22
    Temat: Wezwanie do US - weryfikacja PIT
    Od: "Piotr Wróbel" <p...@g...pl>

    Witam wszystkich !

    Własnie (wczoraj) dostałem takie coś, zapewne w zwiazku z kwotą jaką powinni
    mi zwrócić.

    Czy kto mi moze przybliżyc jak taka weryfikacja wygląda w praktyce??
    Mam przynieść oryginały faktur i ich zestawienie, zaswiadczeń o dochodach itd...

    Dzieki
    PW

  • 2. Data: 2004-03-02 13:29:09
    Temat: Re: Wezwanie do US - weryfikacja PIT
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Piotr Wróbel napisał:

> [...]
    > Mam przynieść oryginały faktur i ich zestawienie, zaswiadczeń o dochodach itd...

    Pewnie będą sprawdzać odliczenia, a więc przede wszystkim przygotuj
    sobie dokumenty z tym związane

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 3. Data: 2004-03-02 14:01:01
    Od: Piotrek Wróbel <p...@g...pl>

    Dnia 02-03-04 15:01, Użytkownik TH napisał:
    > nieprawidłowego to Uszy po sobie i mów że nie wiedziałeś. Jak będziesz się
    > mądrzył to tylko sobie zaszkodzisz.
    > Powodzenia TH

    tak mysle ze tak zrobie :)

  • 4. Data: 2004-03-02 14:01:03
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Przede wszystkim nie wpdadaj w panikę.
    Może zapomniałeś się podpisać, albo pomyłka w sumowaniu ?
    przygotuj wszystkie dokumenty (PIT 11, PIT 8 B itp na podstawie wykazałeś
    przychód) jeśli miałeś odliczenia to Faktury VAT które odliczałeś.