  • Data: 2005-06-11 10:30:12
    Temat: Wewnątrzwspólnotowe nabycie
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie

    Naszły mnie pewne wątpliwości odnośnie faktur dokumentujących
    wewnatrzwspólnotowe nabycie.
    Otóż firma kupuje towar i robi w związku z tym przedpłatę. Bank pobiera
    prowizje od tej płatności i jeszcze nalicza jakąś opłatę SWIFT - łącznie
    jest to kwota ok. 65 zł.
    I teraz - czy ta opłata bankowa powinna znaleźć się na fakturze
    wewnętrznej??? A jesi tak to z jaką stawką?

    W Urządach Skarbowych nie potrafią mi odpowiedzieć na to pytanie....
    Są skłonni twierdzić, że nie, ale pewności nikt nie ma....
    W internecie też nie mogę znaleźć niczego na ten temat. POMOCY !!!! Moze
    ktoś wie?

    Pozdrawiam
    monika