  • Data: 2003-02-18 15:09:36
    Temat: Wejscie w VAT?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W 2002 r. osiagnęłam obrót 39000zł., poniewaz nie chciałam wejść w VAT
    rachunek za usługę transportową wykonana w grudniu 2002r. wystawiłam
    02.01.2003r. na kwotę 2000zł. przelew za nią dostałam 20.01.2003r.
    Czy faktycznie nie weszłam w VAT w grudniu, bo teraz mam wątpliwość????
    I kiedy powinnam ująć ten rachunek w księdze w grudniu czy w styczniu?
    Zlitujcie sie nade mną i powiedzcie na czym stoję, bo juz nie wiem.
    Kamila