  • 1. Data: 2003-11-28 08:31:43
    Temat: Wciaz nie wiem jak ksiegowac...
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu.org>

    ...takie przypadki:

    1. Kafejka internetowa - czy kase fiskalna trzeba? A jak obrot nie
    przekracza 20 czy 40 (nie pamietam) tys.? Jakies dzienne zestawienie i
    dokument wewnetrzny?

    2. Obsluga foto studniowki - zdjecia dostaje kazda osoba po sztuce. Czy
    dla 200 osob mam wystawiac faktury? Bez sensu. Jak to zbiorczo jakos
    zaksiegowac bez koniecznosci umawiania sie z kims, ze dostanie fakture
    za calosc? Mam jakis dkument wewnetrzny sobie wystawic?

    Jestem DG, KPiR, VAT

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 2. Data: 2003-12-01 23:00:27
    Temat: Re: Wciaz nie wiem jak ksiegowac...
    Od: kuzynka<g...@w...pl>

    1. Kafejka internetowa - czy kase fiskalna trzeba? A jak obrot nie
    przekracza 20 czy 40 (nie pamietam) tys.? Jakies dzienne zestawienie
    dokument wewnetrzny?

    Tak, w momencie przekroczenia 20 tys. zł, jeżeli zaczynałeś dg w tym
    roku lub po 2 miesiącach od przekroczenia 40 tys., jeżeli zaczynałeś
    wcześniej. Analogicznie w roku 2004.

[...]

    Towarzyszu Vader, jesteście niepoprawni lub roztargnieni. Na podobne
    Wasze pytanie już raz odpowiadałam. Za karę odsyłam Was do rozp.
    ministra finansów z 15 grudnia 2000 r. w sprawie prowadzenia
    podatkowej księgi przychodów i rozchodów (Dz. U. nr 116 z 22 grudnia
    2000 r., poz. 1222 , Dz. U. Nr 128 z 9 listopada 2001 r., poz. 1421 i
    Dz. U. Nr 219 z 18 grudnia 2002 r., poz. 1837 ) oraz art. 32.2 ustawy
    o vat.

    -> http://usenet.pomocprawna.info