  • Data: 2005-06-13 22:34:16
    Temat: Warunki konieczne do prowadzenia biura rachunkowego.. ?
    Od: misman <z...@g...bet.cy.rot13> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Nie jestem pewien, czy to właściwa grupa do zadawania takich pytań, ale
    w sumie biuro rachunkowe to jakby podatki również ;) A pytania mam
    następujące - może ktoś obeznany w temacie pomoże.. :
    Jakie są warunki, które należy spełniać aby móc otworzyć i
    prowadzić własne biuro rachunkowe ? Czy uzupełniające studia
    magisterskie po kierunku 'rachunkowość' dają upoważnienie do
    prowadzenia własnego biura rachunkowego?
    Jakie należy spełniać dodatkowe wymagania aby móc prowadzić taką działalność?
    Z góry dzięki za pomoc ;)

    --
    Pozdrawia m.