  • 1. Data: 2005-04-24 12:57:58
    Temat: Vat od motocykla zakupionego w Austrii!!!!!!!!!
    Od: "Bartoszewscy MiM" <B...@a...pl>

    Witam. Kupiłam nowy motocykl w Austrii w salonie. Dostałam tamtejszą f-rę
    vat. Vat oczywiście zapłaciłam tam, na miejscu. A teraz dowiedziałam się,
    że żeby zarejestrować go muszę jeszcze raz zapłacić vat w urzędzie
    skarbowym- jak ma się to do naszego bycia w UE? To jeszcze nie dokońca
    oficjalne informacje,ale idąc w poniedziałek na wycieczkę po urzędach
    chciałabym wiedzieć na czym stoję. Jeżeli Ktoś mógłby mi pomóc, będę
    wdzięczna. Ewentualnego polskiego vatu nie wkalkulowałam w koszta i bardzo
    się boję...
    Pozdrawiam.
    Renata

  • 2. Data: 2005-04-25 13:48:17
    Temat: Re: Vat od motocykla zakupionego w Austrii!!!!!!!!!
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    "Bartoszewscy MiM" <B...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > że żeby zarejestrować go muszę jeszcze raz zapłacić vat w urzędzie
    > skarbowym- jak ma się to do naszego bycia w UE?

    Jeśli zakupiłaś przed naszym wejściem do UE to pewnie musisz zapłacić, w
    innym wypadku nie...
    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom

  • 3. Data: 2005-04-25 20:03:03
    Od: "Bartoszewscy MiM" <B...@a...pl>

    > Jeśli zakupiłaś przed naszym wejściem do UE to pewnie musisz zapłacić, w
    > innym wypadku nie...
    > --
    > ==========###-###-###-###==============
    > Jaroslaw Dubowski, Bytom
    > E-mail: j...@i...pl
    > ==========###-###-###-###==============

    Kupiłam w ostatni piątek a i tak chyba muszę zapłacić-przepisy, przepisy i
    mój brak ich znajomości....

  • 4. Data: 2005-04-26 07:56:38
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    > Kupiłam w ostatni piątek a i tak chyba muszę zapłacić-przepisy, przepisy
    > mój brak ich znajomości....

    Jakaś podstawa prawna???

    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom

  • 5. Data: 2005-04-26 09:30:28
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2005 15:48:17 +0200, Jd. napisał(a):

    > Jeśli zakupiłaś przed naszym wejściem do UE to pewnie musisz zapłacić, w
    > innym wypadku nie...

    A możesz podać podstawę prawną tego ..."nie" ...
    bo chyba jednak musi

    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2005-05-02 08:14:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Apr 2005, Jd. wrote:

> [...]
    >+
    >+ Jeśli zakupiłaś przed naszym wejściem do UE to pewnie musisz zapłacić,

    A to "pojazdy" nie są opodatkowane w kraju siedziby *nabywcy* ???

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2005-05-04 11:02:43
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 25 Apr 2005 22:03:03 +0200, w <426d4ada$0$27742$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    "Bartoszewscy MiM" <B...@a...pl> napisał(-a):

    > Kupiłam w ostatni piątek a i tak chyba muszę zapłacić-przepisy, przepisy i
    > mój brak ich znajomości....

    A od kogo się dowiedziałaś, że musisz?