  • 11. Data: 2005-01-09 15:02:44
    Temat: Re: Vat na internet
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Artur Ch." <s...@r...pbz> wrote in message
    news:pul1u9q1ov2a.dlg@elektro-instal.com...
    > Źle poniekąd rozumujesz.
    > Nie ma zanczenia w jakim jest przedziale podatkowym - i tak odliczasz *od
    > dochodu* - więc czy to jest 19, 30 czy 40 albo nawet 50% - odliczasz 760
    od
    > dochodu.

    Chodzi mi o zysk czyli ile mniej podatku zaplace.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 12. Data: 2005-01-10 06:44:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 9 Jan 2005, Artur Ch. wrote:
    [...]
    >+ > Czyli w sumie to zysk z tej ulgi przy pierwszym progu będzie 19%*760=144,40.
    >+ > Dobrze rozumuje?
    >+
    >+ Źle poniekąd rozumujesz.

    No, z p. widzenia "kasy w kasie" to nie tak źle kombinuje :)

    >+ Nie ma zanczenia w jakim jest przedziale podatkowym - i tak odliczasz *od
    >+ dochodu* - więc czy to jest 19, 30 czy 40 albo nawet 50% - odliczasz 760 od
    >+ dochodu.

    ...w związku z tym przy 19% zaoszczędzi :) 144,40 zł zaś jeśli jego
    dochody przekroczą próg o ponad 760 - to już całe 228 zł "zostanie
    w kieszeni"... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)