    From: Paweł Szostek <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VZM-1 a brak dochodów
    Date: Wed, 11 Jan 2012 02:48:45 -0800 (PST)

    Aby składać VZM-1 i liczyć na zwrot VAT za materiały budowlane trzeba
    mieć chyba tytuł prawny do lokalu?
    Ja taki tytuł posiadam, tylko problem w tym, że nie mam dochodów i gdy
    odliczyłbym sobie VAT,
    to US mógłby mnie wziąć "pod lupę".
    Remont mieszkania (materiały budowlane będą kosztować około 5000 zł)
    zamierzam sfinansować
    z pieniędzy syna (który zresztą mieszka ze mną w tym mieszkaniu),
    problem tylko w tym, że
    mój syn nie ma tytułu prawnego do tego mieszkania, więc mimo że w nim
    mieszka,
    to nie może chyba składa VZM-1?
    Co więc zrobić? Może rozwiązaniem byłoby podpisanie umowy użyczenia
    lokalu z synem - czy wtedy
    uzyskałby on tytuł prawny do lokalu? Bo jeżeli tak, to wówczas faktury
    VAT i VZM-1 byłyby na niego
    i wówczas US nie powinien się do syna przyczepić skąd miał na ten
    remont pieniądze,
    bo syn wykazuje dość duże dochody.
    Może jest jakieś inne rozwiązanie?