eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiVAT1 Renault kangooVAT1 Renault kangoo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Maciej Prażucha" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT1 Renault kangoo
    Date: Fri, 19 Mar 2010 17:02:59 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 47
    Message-ID: <ho077j$a4g$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94-40-121-62.tarniny.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1269014579 10384 94.40.121.62 (19 Mar 2010 16:02:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Mar 2010 16:02:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:221889
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Kupilem z niemiec kangoo ciezarowy, w brief wbite lkw.
    Przedni rzad siedzen, kratka. Auto wyjatkowo mi pasuje - otwierana krata,
    skladane siedzenie pasazera - mozna przewiezc drabine itp.
    Jednak jak sie okazuje moge miec problem z vat1. Jezeli nie uda mi sie
    dostac vat aby odpisywac paliwo to zakup tego auta jest dla mnie zbyt duzym
    i niepotrzebnym wydatkiem.

    Po przejechaniu przez 3 okregowe stacje kontroli pojazdow, mam 4 rozne
    wersje badania technicznego.
    W jednym musze miec jakies dodatkowe papeiry o homologacji przez producenta.
    W drugiej chca papier na homologacje kraty
    W trzeciej jest problem z krata - nie spelnia warunku pelnej zabudowy do 80%
    wysokosci siedzenia

    Caly problem rozbija sie o homologacje.
    Auto typowo ciezarowe - przedni rzad siedzen i paka, brak mocowan pod
    fotele, pasy na tyl.

    paka wyglada mniej wiecej tak:
    http://pictures.trader.pl/pictures/original/7/1f/6f/
    b4649ef0eed84425812ef6461dcd172c.jpg

    Czy ktos z Was zalatwial wszystkie papiery na vat1?
    Badanie techniczne itp? Z tego co sie dowiedzialem to najwazniejsze jest:
    przy pierwsyzm, przegladzie zebym dostal wpis ze to van albo
    wielozadawniowy.
    Przy drugim badaniu o wpis vat zeby krata spelniala warunki.

    Wszystkie auta typu kubistar, kangoo czy berlingo wystepowalo w takiej
    formie ciezarowej. Czemu stwarzane sa problemy w autach typowo dostawczysz z
    jednym rzadem siedzen? Jezeli nie uda mi sie to sprzedaje i szukam czegos z
    wbitym vat1. Tylko wychodzi na to ze kangoo 2000r w takiej wersji z vatem
    moge nie dostac...

    Dziekuje za wszystkie rady

    Post wysylam drugi raz, poprzednio na pl.misc.samochody polecili mi tutaj..



    --
    Maciej Prażucha
    http://www.tarniny.pl
    m...@t...pl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1