  • 11. Data: 2006-09-27 19:38:39
    Temat: Re: VAT zw od uslug, a koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Sep 2006, Efreet wrote:

    > ale jak wynajmnie raz, a potem kompy sie sprzeda :P

    ...to trzeba będzie przy sprzedaży pobrać i odprowadzić
    VAT od sprzedaży do US. Czyżbyś sugerował sprzedaż
    "za złotówkę"? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2006-09-27 22:02:14
    Od: "Efreet" <e...@p...onet.pl>

    > ...to trzeba będzie przy sprzedaży pobrać i odprowadzić
    > VAT od sprzedaży do US. Czyżbyś sugerował sprzedaż
    > "za złotówkę"? ;)

    skad - ale sprzedaz bedzie dla endusera, wiec to on tak naprawde ten VAT
    zaplaci.

    Efreet

  • 13. Data: 2006-09-28 00:20:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Sep 2006, Efreet wrote:

    > skad - ale sprzedaz bedzie dla endusera, wiec to on tak naprawde ten VAT
    > zaplaci.

    Acha. Ale to odliczenie lub nieodliczenie VAT przy zakupie zmienia stan
    tylko o swojego rodzaju "pożyczkę" jak rozumiem.
    Enduserowi będzie obojętne czy zapłaci VAT należny w momencie
    sprzedaży czy VAT należny zapłacony przy pierwotnym zakupie przez
    sprzedawcę.
    Pasuje?
    Oczywiście - pomijając przypadek kiedy kompy zostaną sprzedane wyraźnie
    taniej niż zakup :)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2006-09-28 14:22:16
    Od: "Efreet" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > sprzedawcę.
    >  Pasuje?
    >  Oczywiście - pomijając przypadek kiedy kompy zostaną sprzedane wyraźnie

    niby tak, ale gdyby enduserem mialaby byc firma, ktora chcialaby sobie ten VAT
    odliczyc, to jak rozumiem Twoja wersja mu to uniemozliwia, a moja, z kolega,
    juz tak :P

    Efreet