    From: "Waldi" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT - zawieszenie / wznowienie = opłaty?
    Date: Sun, 3 Nov 2002 20:44:13 +0100

    Witam,

    mam z kolegą identyczne działalności gospodarcze.

    Tylko on w mieście powyżej 100.000 a ja w małym 20.000 mieszkanców.

    1) On kiedy zawieszał dzialalnosc na wakacje musial zlozyc VAT-Z (chyba Z)
    że zawiesz adziałalność i nie bedzie składał deklaracji.

    2) U mnie powiedzieli ze jak zaiweszam na kilka miesiecy to nie musze tego
    skladać tylko wysyłać im w termionie tzw. zerówki,
    tzn. VAT-7 z samymi zerami (w końcu zawieszona działalność)

    W moim US poradzili zebym wysylal te zerówki ponieważ jak zloże VAT - Z, to
    po odwieszeniu dzialalności
    bede musiał zaplacic jakies ok. 150 PLN. Tak mu radziłem, ale w jego US sie
    na to nie zgodzili.

    I jak to jest, on musi zaplacic bo mu kazali VAT Z skladać, a ja nie bo mi
    doradzili składanie VAT 7 - zerówek?

    Teraz to on bedzie w plecy ale mogło mnie to trafić.

    Czy US mogą tak sobie każdy inaczej tę samą sytuację interpretować???

    Pozdrawiam,

    Waldek