    From: "Radiks" <r...@n...2com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT wstecz - pilne!
    Date: Mon, 25 Nov 2002 00:18:41 +0100

    Niedawno zostałem zatrudniony i zorientowałem się, że firma powinna była
    zostać zgłoszona do VAT-u najpóźniej 8.08.2002. Czy oplatę rejestracyjną
    muszę zapłacić z odsetkami (152,00PLN)? Czy wszystkie rachunki od tego
    momentu powinny zostać przepisane jako faktury. Jak policzyć VAT, jeżeli np.
    na rachunku było 200,00 PLN, to mam to potraktować jako brutto czy netto?
    Jaka stawka VAT obowiązuje na tłumaczenia a jaka na usługi muzyczne?
    Radiks.