  • 1. Data: 2004-04-15 20:37:27
    Temat: VAT w UE.
    Od: "news.tpi.pl" <s...@o...pl>

    Jesli ktos moze niech potwierdzi moje wyczucie sytuacji.

    Jestem sobie podatnikiem VAT.
    Kupuje za granica i sprzedaje za granice.

    vatowiec PL> vatowiec UE - 0% VAT, on placi/rozlicza u siebie zgodnie ze
    stawka w swoim kraju
    vatowiec UE > vatowiec PL - 0% VAT, ja place/rozliczam u siebie zgodnie ze
    stawka w PL
    vatowiec PL > nievatowiec UE - VAT na FV zgodnie ze stawka w PL
    vatowiec UE > nievatowiec PL - VAT na FV zgodnie ze stawka w danym kraju UE?

    Dobrze rozumuje?
    Z zachowaniem zasad szczegolnych dla PL przy imporcie aut oczywista ;)

    Nasuwa mi sie natomiast pytanie w zwiazku z zakupem czegokolwiek przez
    podatnika vat z PL
    od nievatowca z UE. Umowa zakupu - i co z VATem?

    Omulec