  • 1. Data: 2005-10-08 17:43:24
    Temat: VAT naliczony przez urzad celny.
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Rozliczam sie ryczaltem + VAT.
    Jak mam zaksiegowac fakt zaplaty VATu na konto Urzedu Celnego?

    W formularzu VAT-7K jest pozycja 58 w ktorej to wpisujemy, jednak pozniej
    kwoty tej pozycji nie bierze sie pod uwage przy wyliczaniu kwoty naleznego
    podatku do zaplaty/zwrotu.
    Czyli poprostu wpisuje ta kwote w ewidencji VAT nabycie na podstawie
    otrzymanego SADu?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-10-10 06:58:24
    Temat: Re: VAT naliczony przez urzad celny.
    Od: cef <c...@i...pl>

    Rafal M napisał(a):

> [...]
    >
    > W formularzu VAT-7K jest pozycja 58 w ktorej to wpisujemy, jednak
    > pozniej kwoty tej pozycji nie bierze sie pod uwage przy wyliczaniu kwoty

    Masz jakiś dziwny formularz.
    Do wpisania tego VAT są pola w sekcji D2
    .

  • 3. Data: 2005-10-10 14:53:31
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    > Masz jakiś dziwny formularz.
    > Do wpisania tego VAT są pola w sekcji D2

    Tak, ale musze miec podstawe zeby to wpisac w sekcji D2 w ewidencji VAT
    nabycia. A jak tam zaksiegowac SAD? STandardowo tak jak fakture?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 4. Data: 2005-10-10 18:54:37
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 10 Oct 2005 16:53:31 +0200, Rafal M napisał(a):

    > Tak, ale musze miec podstawe zeby to wpisac w sekcji D2 w ewidencji VAT
    > nabycia. A jak tam zaksiegowac SAD? STandardowo tak jak fakture?

    Dokładnie tak !!

    Mieczysław

  • 5. Data: 2005-10-10 21:45:27
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>