    From: Jarek <j...@o...pl-no-spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT - deklaracje do "niewlasciwego" urzedu s.
    Date: Mon, 07 Feb 2005 08:54:48 +0100

    Witam

    Prowadze od 1,5 roku dzialalnosc.
    Prowadze w iinej miejscowosci niz mam adres zamieszkania, wiec urzad
    wlasiwy dla VAT to ten zgodny z prowadzeniem DG.

    Ale zdazylo sie tak ze w pewnym momencie otworzylem jeszcze 4 punkty i
    kazdy podlegal pod inny US.
    No i dostale wezwanie od US "tego mojego pierwszego wlasciwego dla VAT"
    zebym sie wyjasnial.
    Doczytalem sie ze w takim przypadku jak moj wlasciwym staje sie ten wg
    miejsca zamieszaknia, a ja caly czas skladam/skladalem deklaracje vat-7
    do pierwszego w ktorym sie zarejestrowalem.

    CO moze mi grozic za to ze deklracje szly do "niewlasciwego" urzedu
    Dodam ze ten niewlasciwy us ponadawal wszystkim moim kasom nr. ewidencyjne.

    pozdrawiam
    jerry