  • Data: 2008-02-13 09:01:29
    Temat: VAT-R mam problem
    Od: Marek <_!_@nic.ztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Usiłuję wypełnić VAT-R. Chcę sprzedawać wysyłkowo przez sklep
    internetowy i dlatego usiłuję ustalić czy w rubryce 28 punkt 9
    powinienem wstawić "ptaszka". Próbuję wczytać się art 24 ustawy
    "VAT" lecz mam ewidentny problem z "czytaniem ze zrozumieniem"

    Art. 24
    1. W przypadku sprzedaży wysyłkowej na terytorium kraju dostawę towarów
    uznaje się za dokonaną na terytorium kraju, z zastrzeżeniem ust. 2.

    2. W przypadku sprzedaży wysyłkowej na terytorium kraju dostawę towarów
    uznaje się za dokonaną poza terytorium kraju, jeżeli całkowita wartość
    towarów innych niż wyroby akcyzowe zharmonizowane, wysyłanych lub
    transportowanych z tego samego państwa członkowskiego na terytorium
    kraju, pomniejszona o kwotę podatku od wartości dodanej, nie
    przekroczyła w roku podatkowym kwoty 160.000 zł.

    Proszę o pomoc w wypełnieniu tego VAT-R. I jeszcze jedno VAT-R wymaga
    opłaty 170 zł. Czy składając jeszcze VAT-R/UE to kolejne 170 zł?

    Dziękuje za pomoc
    Marek