  • Data: 2005-06-13 19:29:54
    Temat: VAT-7 a import usług
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przeszukałem archiwum. ale takiego problemu nie znalazłem

    1. 19.05 otrzymałem fakturę za wykonanie usług z Irlandii
    2. 23.05 zgłosiłem rozpoczęcie transakcji z UE
    3. 24.05 otrzymałem kolejną fakturę za wykonanie usług z Irlandii

    dla obydwu faktur wystawiłem faktury wewnętrzne gdzie nabywcą i dostawcą
    jestem ja - podpiąłem oryginały faktur

    do KPiR wprowadziłem obydwie faktury i oznaczyłam je jako "wpisz do rejestru
    VAT"
    i teraz wypełniam VAT-7
    - do pierwszej faktury doliczę VAT, ale go nie odliczę, bo jest przed 23
    maja
    - do drugiej faktury doliczę VAT i jednocześnie potraktuję go "do
    odliczenia'

    mam dwa pytania

    1. czy moje powyższe rozumowanie jest poprawne? czy jeśli wystawiam faktury
    wewnętrzne to w mojej KPiR nie pojawi się kontrahent zagraniczny?
    2. czy kwotę z faktur wpisać do rubryki 32 "wewnątrzwspólnotowy import
    usług" ?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)