  • Data: 2003-01-16 13:55:04
    Temat: Uwolnieni od wizyty w urzędzie
    Od: "Kamila" <K...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pod tym tytułem Rzczp pisze:
    prowadzący kpir w 2002r., którzy prowadzą ją także w 2003r., a więc nie
    zmieniają formy rozliczeń z fiskusem. (...)
    Co do ryczałtu się zgadzam, ale nie wiem gdzie w ustawach piszą o księdze?
    Czy ktoś mógłby mi do tego podać podstawę prawną?
    W RMF z dnia 15 grudnia 2000r. w spr. powadzenia pkpir w par 10 ust.1
    "Podatnicy ....są obowiązani zawiadomić w formie pisemnej US właściwy wg
    miejsca zamieszkania podatnika o prowadzenu księgi w terminie do dnia 20
    stycznia roku podatkowego, w którym będą opłacali podatek dochodowy na
    ogólnych zasadach..."
    Czyżby to było już nieaktualne???
    K.