  • Data: 2009-06-29 09:15:05
    Temat: Utrata NIP UE
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W art. 97.15. ustawy o vat mamy:

    "W przypadku gdy podmiot, o którym mowa w ust. 1-3, nie złoży za 6 kolejnych miesięcy
    lub 2 kolejne kwartały deklaracji podatkowej, naczelnik urzędu skarbowego wykreśla z
    urzędu podmiot z rejestru jako podatnika VAT UE i powiadamia go o powyższym."

    Czyli do którego momentu mogę posługiwać się VAT-ID - do 25. dnia po zakończeniu
    drugiego kwartału
    w którym nie miałem żadnych transakcji WNT/WDT, a co za tym idzie nie składałem
    informacji podsumowującej,
    do momentu wykreślenia (które nie wiem kiedy nastąpi), czy do momentu doręczenia
    poleconego z informacją
    o wykreśleniu?

    --
    Pozdrawiam,