  • Data: 2002-11-23 10:03:20
    Temat: Uslugi - rozne stawki VAT
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moje firemka bedzie glownie uslugowa.
    Glowny rodzaj dzialnosci (faktycznej) to beda uslugi
    dziennikarskie (pisanie artylulow do czasopisma, itp).

    Niby wiem, ze ten rodzaj uslug ma stawke VAT 0%.
    Ale tu jest wykaz takich uslug:
    http://www.vat.pl/pages/200108.php
    i nie widze tam niczego, co moznaby "podciagnac" pod pisanie artykulow.

    Czy wykaz pod w.w. adresem jest do niczego, czy tez po prostu
    jestem za glupi, aby to zrozumiec?

    Bede VAT-owcem.
    Czy to prawda, ze aby zyc w zgodzie z Urz.Sk. to musze w kazdym
    miesiacu wystawic choc 1 fakture z VAT-em wiekszym od 0%?
    Nie bedzie to problem, bo w ramach pracy dla czasopisma wykonuje
    tez uslugi foto oraz informatyczne, ale chce wiedziec czy rzeczywiscie
    jest to obowiazek.

    Dzieki,

    Latet