  • Data: 2005-11-23 13:51:05
    Temat: Urzad skarbowy - kontrola a Allegro?!
    Od: "KK" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Do mojego znajomego zadzwonila dzis tajemnicza osoba podaja sie za
    kontrolera urzedu skarbowego
    Oswiadczyla mu ze przeglada jego aukcje na allegro (sprzed 2-3miesiecy) i
    pyta dlaczego nie widzi zaplaconego podatku za te produkty (nowe)...

    Moje pytanie - czy to mozliwe? Czy uznac ten telefon za autentyczny czy
    raczej czyjsc zart?
    Slyszalem o roznych akcjach US, ale tylko ze wysali pismo np. w 2005 roku z
    prosba (wezwanie) o wyjasnienie aukcji z roku 2002, 2003....

    Z gory dzieki za odpowiedz!