  • 1. Data: 2002-10-07 13:41:54
    Temat: Urlop okolicznosciowy - urodzenie dziecia
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Witam

    Czy mógłby mi ktoś pomóc (nie mam w tej chwili mozliwości szukania w
    źródłach), czy ojcu dziecka należy się urlop okolicznościowy z tytułu
    urodzenia owego jeżeli dziecko pochodzi ze związku pozamałżeńskiego??
    Dziecko oczywiście ma być uznane w USC i nosić nazwisko tatusia.
    Jeżeli przysługuje, w jakim wymiarze???

    Dzięki z góry i z dołu. :))

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 2. Data: 2002-10-07 15:05:21
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy - urodzenie dziecia
    Od: "Beti" <b...@e...pl>

> [...]
    > urodzenia owego jeżeli dziecko pochodzi ze związku pozamałżeńskiego??
    > Dziecko oczywiście ma być uznane w USC i nosić nazwisko tatusia.

    Tak, przysługują Ci 2 dni urlopu okolicznościowego.

    Pozdrawiam
    Beti