  • 1. Data: 2002-03-22 19:00:45
    Temat: Urlop macierzynski a data zajscia
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Witam

    Znowuz problem :)
    Czy ktos wie coś o rzekomym przepisie, w myśl którego kobiety
    zapłodnione przed 14 stycznia 2002 maja prawo do urlopu macierzyńskiego
    na starych zasadach (dłuższego)??
    Jeżeli tak, to jak Ustawodawca przewidział udokumentowanie faktu
    poczęcia???? Wystarczy oświadczenie stron??? ;)

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 2. Data: 2002-03-25 14:45:10
    Temat: Re: Urlop macierzynski a data zajscia
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

    maup wrote:

> [...]
    > Jeżeli tak, to jak Ustawodawca przewidział udokumentowanie faktu
    > poczęcia???? Wystarczy oświadczenie stron??? ;)

    Udokumentowanie ciazy to zaswiadczenie lekarskie wystawiane zwykle okolo
    10tego tygodznia ciazy. Lekaz ciaze liczy do konca ostatniej miesiaczki
    przed zaplodnieniem, dzieki czemu ciaza uzedowa jest dluzsza o tydzien,
    2 tyg od fizjologicznej.

    --
    Pozdrowionka
    __

  • 3. Data: 2002-03-25 15:29:49
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Pawel Boguszewski wrote:

    > Udokumentowanie ciazy to zaswiadczenie lekarskie[....]

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
    Pozostaje jeszcze kwestia mojego pierwszego pytania - jak długi ma być ten
    urlop????