  • 1. Data: 2004-09-06 11:38:05
    Temat: Umowa zlecenie a podatek.
    Od: Jaroslaw Karbowski <m...@d...agh.edu.pl.usunto>

    Witam,

    Zaczynam dopiero pracować i jestem troche zagubiony w kwestii podatków.
    Więc tak jestem studentem i mam prace na umowe zlecenie.
    Przeszukalem troche archiwum i z tego co się dowiedziałem to pracodawca
    odprowadza 20% od mojej wyplaty na zaliczke podatkową czy jakoś tak.
    Czy pracodawca ma obowiązek odprowadzić od za mnie podatek, czy może
    przerzucić to na mnie. Jak z nim rozmawiałem to powiedział mi że na
    umowie zleceniu nie ma czegoś takiego jak brutto, netto, tylko on mi
    płaci powiedzmy 3k pln i ja musze od tego odprowadzić podatek.

    Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

    --
    Jaroslaw Karbowski